mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 7 augusti 2022

jag VET❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗


ser lovande ut..
(det grusades om man säger så)



skickade efter ett 
SNIDAT TRÄKORS
på nätet
tyckte de var så gulligt


fick detta 
ett lövsågat träkors
med påklistrad bild
och vassa kanter


gulligt och fint 
MEN 
inte är det ett 
SNIDAT TRÄKORS

har slipat av kanterna 
så man inte gör sej illa
blev lite bättre

Ja vet ❗ 
Jag får skylla mej själv
som handlar på nätet


var till Hemavan och skulle handla lite
som vi inte hittade på "konsum"
doftblock till toa
Men inte då 
det fanns inte
bara sån med spray
Men inte kan Hedda 
använda den
efter hon varit på TOA

och så skulle vi ha 
ett litet paket kräftor
de fanns inte heller


men färdiga pajskal hade dom



köttbullar och stuvade makaroner till lunch


och så tuppluren med Hedda


hon var inte riktigt klar med sovandet


en vän på FB hade ätit våfflor i veckan
jag blev så sugen
här med rökt renhjärta o pepparotsyoghurt


och en med sylt o glass o yoghurt


bästa våffeljärnet 

och ett bra recept



Hedda smaskar på lite 
rökt renhjärta
klart hon får det
men bara lite
då rökt/salt inte är bra för 
små kissar


har matte ätit våfflor
MÅSTE hon vila
så även Hedda


Matte var knasig och la min mat
i en boll med hål på
så jag fick ju lov att jobba för 
att få i mej kvällsmaten

Förresten Matte la mej i en 
bunke som hon ställde på hushållsvågen 
3445g stod det på vågen
sa hon 
min knasmatte

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Knasmatte❤️😂❤️