mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 18 januari 2023

Anton har namnsdag


är med i en grupp där i läser bibeln
och nu är det första konungaboken
men jag avstår 
visserligen gillar jag släktforskning😉 


behöver fylla på kylskåpet
och har man handlat får man fika

"förr" klarade vi oss 
med 400 -500 vid dessa tillfällen
nu är det 600-700 som gäller


dagen billiga låda 47Kr för allt detta


så nu har vi fixat ett nystan 
så jag kan börja med 
Lennarts fingervantar


blodpudding till halva priset
den var ändå "dyr" 7 kr
för den var redan skivad


nu sätter dom upp plåtar på vår balkong


de är kul när det händer saker
och man ser att de går framåt 


kål o morötter var "billigt" 5,90 (varför inte 6kr)



så det blev en Nikkaluokta soppa till kvällen


stickar på det ser ut att bli bra

kvällens TV
Farmen och Mandelmans


det är Anton i dag
🌷❤❤🌷

 

Inga kommentarer: