mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 5 januari 2023

varken hackat eller malet


vacker morgon


fixade till ett hjärta så då blev
det ju ett syskondjur
hade virkat den här lilla saken
förut men inte fixat till nått hjärta
men nu är det fixat

har fått en beställning på 
en vit pudel eller hund i alla fall
få se vad jag får till


dagens lunch hade spenat kvar
och korv i frysen


jo då jag fixade en hund
dock ingen pudel


men vit är det


så nu har hjärtekatten Ewa fått sin 
vita lilla hund Pepsi


en så trött jag blir på alla dessa mail


pasta o köttfärssås är ju en klassiker


nu virkas det inför utställningen
vill ju att det ska finnas lite att titta på 


på kvälles TV var det
två program samtidigt som var intressanta
eller ja som vi ville se
bästa veterinären 


och Juniorkronorna 
så vi zappade runt lite
blir ju varken hackat eller malet
när man gör så 
och så åkte kronorna dit dessutom
förlorade 2-1 mot 
Tjeckien 



 

Inga kommentarer: