mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 28 januari 2023

Jag blev så GLAD 📚


knallade till Sannas spelhörna
och hämtade mitt paket
Det gick fort den här gången
jag beställde garnet sent i fredas kväll
och i går kom det från Norge är det


Lennart tog bussen till stan
och artrosskolan
de var sista gången med lektioner
nästa vecka blir det allvar
= träning


hade kyckling kvar så det blev en sallad
med både ris o pasta (risoni)
toppat med vitlöksdressing


SÅ GLAD JAG BLEV


måste ju testa hur det känns att sticka
i det här garnet

nu ska jag göra märkningar i mönstret så jag 
lätt ser va jag ska göra 
och jag kan säga att garnet känns 
mycket bra


Skeppare Findus fröbakade fisk 
och spenat fick bli kvälls mat


Go kväll på tv
med ny stickning och katt i knät


så där nu har garnet och stickningen
fått flytta från kartongen till en korg
lite mer lätthanterligt




Gokväll, På Spåret och 
Carina Bergfelt på TV i kväll 


i dag har den här lilla bruden
dopdag


hon döptes i Badelunda kyrka 

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Present,fint garn och god mat,livet är på plussdidan👍❤️