mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 3 juni 2023

en halv ska bli en hel


7.40 och solen skiner in i väntrummet
hos Smile och jag är där


fick träffa den här killen 
Aboud Habib 
en helt underbar kille
och tandläkare
så otroligt pedagogisk, empatisk
och lätt på handen

har en ½ tand som ska bli en hel
och så har jag ont
 i tandköttet/käkbenet
tanden gick att rädda 
de onda ... lite otydligt
men vi avvaktar och ser


tror Hedda har trasslat till det för sej


va sa du matte... 
är det ett mönster i boken?
.... jag förstår inte va du menar 


en hederlig omelett


på gårdagens lunch


 gott det blev


Hedda och jag vilar 


i kväll blir det snabbmat


jättegod faktiskt


mycket snack blev det 


satte en deg som ska jäsa i natt
tog lite av grötmixen i degen få se hur det blir


måste visa Norrbygatan 5 så snyggt

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Husen blir sååå fina👍