mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 21 juni 2023

HALLON ÄR GODAST


dagens lunch nr 1
var sin korv på City gross


och dagen fynd billiga grönsakslådan
50 kr för detta


lunch nr 2
så otroligt god avokado
dom var i billiga lådan
vi fick oxå tag i Ost till 50%
en herrgårds 37:- 
och en greve :-


vätskeersättning minst två gånger om dagen


på väg ner till tvättstugan hittade jag 
en liten förrymd kisse
la upp bilden på 
våran grannsida och hoppas 
det är någon som bor här 
och ser detta


gick till tvättstugan på vinst o förlust
behövde bara en maskin
och jag hade tur


då ligger Lennarts tröja på tork
den blir ju lite "plattare/slätare" när
man tvättar och lägger den på tork


då lunchen blir lite si och så
fick vi ta igen det i kväll
och äta ordentligt


ny ljudbok på G


HALLON ÄR GODARE 
ÄN JORDGUBBAR
i alla fall i min mun


 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallon ÄR godare 👍