mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 4 juni 2023

ska jag bli RÄDD på riktigt❓


så har degen jäst hela natten
kändes lite kompakt
kan bero på grötgrynen kanske eller nått annat


dom är ju inte snygga
men hoppas dom är goda


ser ju fina ut 


en tur till magiska 
Tammska parken i Skultuna


där rododendron nu blommar så fint








tänk dom det fanns doftfoto
då skulle du känna en så 
ljuvlig lite vaniljdoft
eller som mimosa



allt är inte utslaget än


en hederlig maskros i all sin prakt


hemma på gården blommar det oxå


Oxeln har nog aldrig haft så mycket blom
som i år


efter den sköna förmiddagen blev det 
sommarmat


hittade köttfärs i frysen som måste fixas
och hade även köttfärs som inte MÅSTE
göras något åt men jag tog allt jag hittade


blev en kastrull köttfärssås
och en med chili con carne 


fixade till en lasagne



Lennart fick välja
Lasange
spagetti o köttfärssås
eller Chili Con Carne


nio lådor till frysen
två till kylen o mat nästa vecka


Hedda vill ligga i knät
och jag vill sticka


MEN SÅ ÄR DET SÅ DÄR IGEN
FEL
bara att backa två varv och göra om


ska jag bli rädd nu....
Din döde släkting försöker kontakta dej
........
jag känner mej skrämd vid varje ord 
allt han sa skrev jag ner i detalj
..........
jag fick gåshud över hela kroppen
han varnade mig för problem som skulle komma
Men han kan inte kontakta dej direkt
....
tryck på knappen Ring nu
Ta detta på allvar



Din döde släkting kallar dej till honom
efter ritualen jag utförde 
för att kontakta honom 
tog det lång tid för mej 
att komma till sans
.....
jag ska berätta för dej
 hur du kan skydda dig själv
 och dina nära och kära 
från den ondska 
som en avliden släkting varnar dej för 

vist är de läskigt 
nu har jag lyckats 
blockera människan 

undrar va de skulle kosta
att ringa 
inte för jag tänker göra det
MEN 
jag tänker att andra kanske
gör det




 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Tänk att det finns människor till allt☹️

Anonym sa...

Jösses.... Det finns då folk till allt....