mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 7 november 2023

KATASTROF ..... jag överlevde 🥺😉


TJOHO  de är måndag


och stickjunta med Veronica o Therese
och här har även golfarna tagit fikapaus


sylta till lunch perfekt 


efter middagsvilan blev det Erikslund och
city gross
grönsakslådan för 50:- inhandlades
och lite annat smått o gott
det är ju ny vecka och ny matlista


och så infann sej den stora 
KATASTROFEN
jag skulle ju köpa Gustav Adolf bakelse
dagen till ära 
men det fanns INGA


ja man då provar vi på 
Brynolf Bagares café 
INTE DÄR HELLER
ja ja vi får helt enkelt 
klara oss utan
även om det är hans dag


stuvade makaroner o korv
jo de var Lennart som valde 
ni som vet ni vet 


kvällens TV
Amerikaner i Sverige
Norska husbyggare
och tåg i Portugal 


i morgon får jag börja med ärmarna 
på Olas tröja

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Tänk att jag aldrig ätit en Gustav Adolfbakelse