mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 13 november 2023

Vill mer än jag orkar


har gjort rent mitt kakfat
de ska göras rent med såpa
så att rötterna får lite fett 


en låda kycklinglever mindre i frysen
och vi blev mätta 


jag är helt slut jag orkar inte åka på 
Jacks 1 års kalas i dag
Lennart får åka själv


bästa lilla Jack


och goa Thyra


fina Zelda

Emil o Ozzy fasande inte på bild
dom for vist bara runt runt och härjade 


men minstingen Sigge fick jag se på bild i alla fall


och så fick vi inbjudan till Sigges 
dop i januari


bondomelett är bra det


toppat med lite kebabsås 
blir det en riktig höjdare 


 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Ibland måste man lyssna på kroppen ❤️

Anonym sa...

Ja när kroppen SKRIKER 😱 har jag inget val .....även om viljan är stark //Mådde