mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 4 oktober 2018

för 50 år sen blev jag mor...

 i går stod det i tidningen om "min" fina tunnel 
som åter är GRÅ

 dagen började med "frukost" här på mötesplatsen

 och "Norrland" var där

 tänk att Rododendron sätter knoppar på hösten
att dom inte fryser sönder under vintern

 men här har hänt nått

 den ska INTE blomma nu



 Lennart var vid och fixade nått 
när han kom hem blev det 
stuvade makaroner och rester av fläsket + lite korv

arbetet går vidare med våran parkeringsplats

 lite mat igen då 
kassler o potatis i ugn

 stickade klart strumpan
i morgon blir det att fästa trådar

 här är "lilla familjen" på utflykt
i dag fyller de lilla barnet 50 år 
hur kan de komma sej
jag är ju knappt 50
eller har jag fel...kan de vara möjligt 


Lussar för Farmor o Farfar

hos farbror "Jovan" i Jokksjaure

i dag är hon både mamma o mormor
GRATTIS min underbara DOTTER


Inga kommentarer: