mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 20 oktober 2018

Fredagsmys hela dagen

 dagen började lite kall men vacker

 t.om frost i gräset

 vackra svampar 
synd bara att dom växer vid rondellen
där är dom nog inte så nyttiga

läsa tidning 
käcka macka
dricka kaffe
sticka på strumpa
= Hjärtpunkten

 träffade bästa Ewa  

hon har köpt ett så otroligt snyggt armband av min kompis
Ingred Lapprappel Lind

 uppstekt palt till lunch

 så fick vi FINBESÖK

jag hade köpt "bäbiskakor" 
viste inte ens att det fanns
smart i alla fall

 fast Pappa Niklas o Mamma Denis
fick jordnötskakor o mandelkubbskakor
inget för småfröknar liksom

 Thyra tyckte i alla fall kakan var god

och Gammmelfarfar hade snygga servetter

lite gröt innan vi får på lokal


 kul att vara på intiman utan att jobba
Viktor tog fram min mugg på en gång

 Lars Renvall läser dikt
och Mats B Olsson spelar munspel





 Björn Werngren han kan det där med gitarrspel

 gästartist Lars Fahlen 
gillar hans låt om Västerås
lyssna på låten här

det blev hämt pizza
jag tog en barn Turtles utan lök 
får säga att den var JÄTTEGOD 
kommer nog att bli en favorit

1 kommentar:

Ellinor sa...

Åt några pizzabitar jag också,dessutom en halv skinksnizel och lite stekt potatis,absolut ingen dag för bra matval😘Men det gick bra denna gången✊️👍😉kram