mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 3 oktober 2018

tom å

HÖST = dimma

tycker det är lite häftigt

bara man inte behöver köra bil i dimma
för de gillar jag inte

soppa kvar sen i går

det var inte måna i väntrummet när vi kom

vi var lite tidiga
 för vi visste ju inte hur bra det skulle gå att hitta parkering
men det var ingen fara 
Helt galet här sitter jag i lugn och ro och stickar
inte de minsta orolig
Fick min framtand lagad
och han kollade min onda käkled
fick ett program jag ska följa
i några veckor 
åter den 1 nov

en tur ner till ån för att kolla läget

här byggs det för att fisk ska kunna komma upp i ån



en tur ut till Erikslund

En sån FÅGELMATARE vill jag ha
ska finnas på XL bygg 399:-
måste kollas

svensk mat 
fläsk från glad gris och potatis från dalarna
löken från en gård i västmanland
mjölken vet jag dock inte 

Vad jag längtar efter den här killen

Bettan gillar pölsa o rödbettor
lite kul att se Svärmors byrå i bakgrunden
och min mormors stolsben alltså måste ju stolen så där

jag bara ÄLSKAR kastanjer
plockar alltid några på hösten
för att ha i fickan
så har jag gjort i hela mitt liv tror jag
i alla fall sen jag var 3-4 år

1 kommentar:

Ellinor sa...

Lite skoj att du gillar kastanjer,jag gör likadant och har en kastanj i fickan👍Dom är vackra,lena och lugnande att pilla på!KramApplåder för tandläkarbesöket👏👏👏