mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 16 oktober 2018

Hjärtfågel o Hjärtpunten

 Lennart for på fågelskådning
här en havsörn med byta
ser du HJÄRTAT lite häftigt

 örnen har landat

 även svanen har landat
eller i alla fall håller på att landa

och en häger i sin prakt

 själv gick jag hit
Hjärtpunkten
 kaffe 10 kr
påtår ingår

 och goda mackor för 10 kr
vilket fik kan konkurrera?

 HA HA inte bara jag som måste fota
Berit tog en bild hon oxå
förresten tack för en trevlig stund




 ett skatbo och ett duvbo 
kommer fram när löven faller

 fixade lite lunch 
jag han både äta innan och lägga mej 
innan Lennart kom hem

 när jag vaknat var det dax att åka och handla
och handlade man för över 500:- fick man en bingolott
har inte spelat bingo sen Lokets dagar tror jag

 så vackert var det när vi kom hem från affären

 dom små tomaterna ser ju ut som rädisor 


Tänk att korv i ugn kan vara så himla gott

och kvällen avlutades med TV 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Fina bilder,billigt fika,åt också ugnstekt korv igår,smaskens!Gyllene ögonblick,bara att njuta👍kram