mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 5 oktober 2018

underbara blommor underbart meil


 har ju en prenumeration på blombukett
den här buketten fick jag förra fredagen

 tur jag bara får en bukett var annan vecka 
för den här är ju lika fin som i fredags

 jag blir galen på små piller i dessa förpackningar
så nu har jag pluttat ut alla och lagt i en burk
mycket lättare 

 det går framåt

så en liten promenad 






 hamnade här
konstigt va *fniss fniss*
skulle ta ut pengar i automaten
den var stängd
så i dag fick jag dricka på "krita"
dom tar nämligen bara kontater



 lite kärlek planterad hemma på våran gård

blev inte så långt men det blev

 kokt korv o pepparrotssås
tänk att mosa potatisen i såsen
jag blir nästan sugen igen 

 så kör dom bort den gamla asfalten 

 det är inte ofta jag har flera grejer på G samtidigt
men nu har jag det
ett par strumpor och en sjal

tänkte göra den här igen

vet inte hur det här blev
en pannkaka som ser mer ut som en rocka
med sina bubbliga kanter

men med en klick glass 
och hjortron blev det lite lyx


fick ett så underbart mail i dag

STICKHELG PÅ FINNÅKER

Hålltider för helgen:
27/10
09.30 Vi kan börja checka in
10.00 Förmiddagskaffe
12.30 Lunch
15.00 Eftermiddagskaffe
18.30 Middag
21.00 Ostbricka

28/10
Från 07.30 Frukost
10.00 Förmiddagskaffe
12.30 Lunch
15.00 Eftermiddagskaffe och avslut

Varmt välkomna!

1 kommentar:

Ellinor sa...

Höstens färger och härliga luft är underbart.Korv med pepparrotssås är också toppen och stickhelg måste vara guld för dig❤️