mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 20 december 2021

Å vilken dag....


fjärde Advent
med kattsäkra ljus


i dag skulle pappa fyllt 98 år


då jag fått en beställning på lasagne
när "killarna" kommer 
(när vet vi inte än)
passar jag på att göra köttfärssåsen
redan nu ... fick puttra i två timmar
och nu ligger merparten i frysen


juldukar på
den är är en favorit


svärmor som sytt 


medans jag pysslade hemma 
var Lennart ute med kameran








efter visat covidpass o leg
fick vi komma in till Pingstkyrkans
julkonsert



Bästa Björn i högform
presenterar kväll


Samuel Ljungbladh 
vilken stjärna


för att inte tala om pianisten
Daniel Stenbaek






det hela avslutades med fikastund 
lussebulle som tjejerna på
Västerås officersmäss 
fixat





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

En stund med fin musik är guld,också kaffe på det👍🙏