mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 31 december 2021

hundgodis till katt ⁉


dagen började med att Hedda
fick sina klor fixade
på Arken zoo
det tar inte fem minuter där
och hemma tar det en vecka

har fått tipps om att även katter 
gillar kycklingpinnar
så vi provar


nytt fint sele med reflex
blev det oxå


kan säga att nu är det
SLASKIG o SKITIGT
ute


slutar året med att klippa det gamla 
ja inte året utan
bankkortet och inviga det nya


lite lever till lunch


Du lilla gran så grön o fin....
NJA den BARRAR värre en värst


så nu åker den ut


vi brukar ha granen ända till
tjugondag Knut
men så blev det inte nu
😥


hon har full koll på vad husse gör


och inspekterar väskan innan den stängs


lite kvällsmat
kan säga att det låg inte
en enda brysselkål
på Lennarts tallrik
jag tog alla
till hans stora lättnad


Grannen hade grädde över
(ja kanske inte så många)
jag fick 1½ liter


så det blev lite glass
de är ju aldrig fel


Hedda fick ju "kycklingpinnar"
nu ska vi se om dom är 
så goda som det påstås




jo då dom duger
*fniss fniss*





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Min hund äter upp grannens kattmat så det går nog ner vice versa😂Önskar er ett gott slut och ett fridefullt 2022❤️