mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 19 december 2021

nästan som Lady o Lufsen

 


mot centrum och lite handla
för presentkortet jag fick
från Vänliga Västerås
fick allt tag i en svart polo


grenuttag som man kan stänga av


och fina kronljus som är kattsäkra


och så var det lunchen på
som Global Living bjöd på
"nu är vi i väntans tider" 


en JÄTTESKÅL med kycklingsallad
och det är är Lady o Lufsen kommer in
en tallrik o två bestick


nytt betalsystem på IGOR
vi betalade där
i en automat med kort 
men när jag kom hem 
så står det att vi inte betalat
jag betalar inge
och det står fortfarande att jag inte betalat
har nu skrivit till dom och frågat

😕⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉😒



men Jansson är ju ALDRIG fel


den blev så där perfekt som den bara kan bli


kvällen med 
kaffe
skumtomtar
julkonsert på TV
och vantstickning













1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Vilken mysig måltid❤️