mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 7 oktober 2022

lite feber ....


då var det dax för infusion med zolendronsyra


20 minuters dropp en gång om året


Lennart var ute med kameran medans jag var
på Citypraktiken


vi bor på en byggarbetsplats 
ja de vet du ju redan 
det är inte kul men de blir bra i slutändan


har jag glömt att tala om att jag införskaffat
stickornas Rolls-Royce


fick lite feber och ont i kroppen
helt i sin ordning efter 
droppet
men med Alvedon fixade det sej
var inte så farligt 
men jag blev helt matt och slut


spagetti köttfärssås i går 
då blir det gratäng på rester idag


titta så fint det blir


det här är vist våra balkongräcken
får se när dom kommer upp
kanske redan nästa vecka
man vet inte
MEN
de får inte blåsa för mycket
för då kan dom inte jobba


och torsdag är det ju


på kvällen blev det en majskolv


vet du vilken flagga det här är?
svar får du i morgon

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Trist med feber men du vet iaf varför,hoppas att du mår bättre idag🍀Husen blir verkligen jättefina👍