mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 19 oktober 2022

solen skiner och jag stickar






här är min plats 


utsikt från mitt fönster



Berget ligger i skogen 


så där ja nu är koken vaken och på alerten
eller så är det någon annan som lagar maten 
i dag ... fisk i ugn med dillsås
så himla gott
så var det äppelkaka med vaniljsås
jag avstod den till förmån för fisken 


men snälla nån jag ska inte få nått paket
och heter dom inte UPS
IPS är väll en sparform
för pensionssparande


så var Ragnas väst/tunika klar
så när som på fästa trådar
och blocka den lite


kvällens mat en zucchinigratäng 
rätt smaklös men täcket med ost var gott
FY vad jag klagar på maten
jag har i alla fall inte gått hungrig
så jag borde tiga


fick lite garn över så det blir nått .........



 

1 kommentar:

Elin B Ahlenius sa...

Länge sen jag läst din blogg. Gillar dina bilder, en mix av allt. Du är så fin Måd!