mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 24 november 2018

23 nov en dag att uppmärksamma .... inte med att handla skjortan av dej

 Åter en dag gryr
i dag är det +grader ute
och snålblåst
märkligt väder

 frukost....
käken värker hela tiden 
så det blir maxdos på värktabletter

 Man har man sett på maken!!
tredje pris i tävlingen ICA hade i höstas
jag fick hämta ut den i dag
blir ju bra julklapp till 4 barn i Järvsjöby

 TACOS de är ju fredag
ja ja vi brukar då inte äta tacos 
men i dag blev det lunch på värdshuset
och då blev det så 
 13.30 kom snön

 och fy tusan va de blåser nere vid sjön

 hoppla jag trillar

 kl 14 går solen ner

 ja ja jag ska laga mat...
om en stund eller två

 korv o böngryta med ris blev det

tur man inte ser sej själv hela tiden
men jag kan säga att jag är så himla lik min egen mamma
som var så himla lik sin egen mamma
💝💝💝

i dag är det den 23 nov och just i dag är en dag att minnas 
klicka  här och läs
det är inte 


1 kommentar:

Ellinor sa...

Det bästa med svarta fredagen är att inte handla något för då har man sparat 100%😉Jag köpte en liter mjölktill fullt pris😂😂😂Kram till dig och alla fina djuren