mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 2 november 2018

Livet går vidare trots allt...

 har jag tappat bort kniven till den nya köttkvarnen
får vi väl ta fram den gamla 

 men den orkar jag varken lyfta eller veva
tur att Lennart är hemma och kan fixa det
blev 3kg till pölsa 

 köttsoppa till lunch

 och så har dom börjat asfaltera på parkeringen 

 Var till tandläkaren i dag
han skulle "bara" kolla läget
med käken 
så nu blir det remiss till käkkirurgen

förmodad artros i käken
sa 3 mån väntetid om inte mer
tur man inte är "sjuk" utan bara har ont

 och han som skulle fixa mina framtänder
de får vara tills kirurgen sagt sitt

 premiär på Systrarna Erikssons lilla snabbfik
två kaffe i pappmugg  och LITEN kaka = 83kr
kan tycka det var lite dyrt 

 så var det dax för manifestation 
MOT DROGER
och tända ljus för dom som gott bort 
p.g.a droger under året






när vi kom hem höll som fortfarande på med parkeringen
men innan kvällen var det klart

1 kommentar:

Ellinor sa...

Vacker manifestation,dyrt fika,dum artros och världens bästa Lennart😍Hurra för pölsa👏👏👏kram