mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 21 november 2018

87 mil och 12 timmar i bil

 ja det börjar närma sej avfärd

 kl 7.30 for vi från Norrbygatan
glada o lyckliga

 fint väder 
första fika i Tönnebro som sej bör

andra fika i Sundsvall
solen skiner men det 
BLÅSER SMÅSPIK
så jag sitter kvar i bilden 

 det rullar på bra
kl 13.30 blev det lunch 
på Nipan i Sollefteå 

 Det är ju buffe där
och Lennart valde 
bruna bönor o fläsk med kul potatis 
eller var det kulpotatis

jag plockade lite sallad o falafel
och ett persiskt ris som var otroligt gott

strax utanför Junsele
-6° och vackert så det kniper i själen

 nästa "måste" ställe

 en fika på KRONAN i Åsele

 inte tapeter ur senaste tapetkatalogen


 att gå på toa...
följ bara instruktionerna så går det bra




så stiger månne upp
och följer oss ända fram

 strax efter 19 var vi framme 
och fick sätta nyckeln i dörren
hos AndersGeorg

 jag stickade klart en strumpa 
så när som på hälen
och började på en toffla

har tänt lyktan och så är det 
GOD NATT 



1 kommentar:

Ellinor sa...

Härligt att vara i stugan igen👏👏👏