mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 20 november 2018

internationella mansdagen

 Brinner det hos grannen
nej då det är bara solen som  glimtar till

 Stickjunta med Kerstin
nu dröjer det till veckan före jul 
innan vi ses 
(det har varit leverpastej o gurka på mackan
det åt jag upp först)

 när jag var på Hjärtpunkten/Bibblan
bytte Lennart däck på bilen
och dom hade ingen liten 
sensor/mottagare eller va de heter
så nu lyser displejen 
Men enligt VOLVO så ska den luta lysa efter 10 min körning
vi får väl se

 Kokt fisk o äggsås till lunch

 stekt korv o stuvad vitkål till middag

 har börjat packa inför resan till stugan i morgon
det här tar jag inne i bilen

Lennart på Bandy och jag framför TV

i dag är det internationella mansdagen
en dag när vi ska lyfta fram förebilder på goda men
Min man är en GOD FÖREBILD
vore alla som han skulle vi leva i paradiset

inte nog med det i dag är det Elisabet

av Sveriges nästan 5 miljoner kvinnor heter 150 000 Elisabet
GRATTIS TILL OSS

1 kommentar:

Ellinor sa...

Grattis Elisabeth och njut av trippen,målet är undebart.Lennart är en riktig före ild för det manliga släktet❤️❤️❤️