mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 18 november 2018

Väldigt lite ork ... men ändå

 en sån här kan man köpta och ha mellan stekpannorna
när man travar dom i grytskåpet

 MEN man kan oxå ta en stickad disktrasa
lätt att tvätta dessutom

 känner för att baka Raj-Raj-Kaka
fick receptet i går
men det är från 1998



 doftar underbart
men så tog all ork slut

 det blev mat på lokalen
den har funnits i stan i över 30 år
tänk va tiden går



 undrar vilken talang det är och vad det blir?

 En Legend på väg att hämta mat 
även han på Choys ..
Kjell Höglund

 efter lite vila 
bjöd vi ner oss till 3:an på fika
tog med kakan
den blev mer än godkänd
av 10 möjliga poäng blev det 15

ÄNGLABUS
i går skulle jag fått min blomma från
Miss Daisy Blomsterateljé
jag har ju prenumererat på en bukett varannan vecka
och nu var det varannan
och vi åker ju till stugan nästa vecka
så jag behöver ju ingen blomma den här gången

 bad Helena hänga den på Gunillas dör i stället
så när vi var ner i kväll och fikade
berättade jag det kallas ÄNGLABUS när man gör så
ger nått utan avsändare

Ja Ha ... Nej vi vet inte alls från vem
men det är nog Martin (gårdskarlen)
😊fniss fniss säger jag bara😉


kvällen avslutades med 
skinkmacka
stickning
och Naturprogram på TV

2 kommentarer:

Berith sa...

Önskar att hag tyckte lika mycket om att baka som du gör. Det ser så gott ut!

Ellinor sa...

Änglabus låter himlans trevligt👍👍👍Kakan ser urgod ut❤️Ha en bra soppsöndag💐💐💐