mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 16 november 2018

en liten torsdag utan pannkaka

 fick en bukett för två veckor sen
har två nejlikor kvar
det kan man inte klaga på 
köpta på  Miss Daisy Blomsterateljé

 tog mej en promenad hit 
kaffe o macka med bästa Berit 

och hämtade en bok som jag beställt

jag kan säga att jag skulle inte kunna fixa detta 
jag är inte så sjuk än ...

jo ja vett 
NÅGON kommer att säga
men du blir ju frisk om du äter så

ja ja MEN 
tror jag blir psykiskt sjuk om jag skulle
behöva lägga om hela mitt liv vid spisen
de fixar jag inte

 Lennart äter lunch med gubbarna
så jag köpta lite sallad på ICA

 efter en liten middaslur 
blev det en tur till Erikslund
TRE fick ett besök
likaså IKEA köpte en låda ljus
79:- för 50 kronljus är ju billigt
behöver ha till stugan

kan säga att det var inte många som var där inte

rester från igår
Jakob är lika god uppvärmd
men med lite nya nötter bara

så var första restsockan klar

 tar och stickar nått annat ... eller en strumpa i alla fall

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Tror att man kan äta allt MEN inte jämt🥰

Berith sa...

Sockorna blir såååååååå fina ❤
Tack själv för fikastunden.