mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 13 november 2018

jag har fyndat...

tar en liten promenad mot Hjärtpunkten
passar på att fota lite 
vissa saker kan jag inte låta bli liksom

                                                                       ett ensamt löv







så var jag framme
kaffe o macka 20:-

efter en timme kom Ewa
hon hade stickat lite tokigt så vi hjälptes åt att få till det 

nu har bilarna börjat flytta "hem" igen

 och den andra halvan av parkeringen är på G

köttgryta och MOSIG potatis
fy va de är trist
i morgon blir det mos på dom som är kavar tror jag

 en tur ut till Läkarmissionen

 många tomtar var det ...

 jag fyndade
är ute efter träredskap till köket
och så blev det
ett förkläde och en mössa

 en fin skinnmössa från Lindbergs
för 45:- men i dag  var det 50%

så jag betalade 23:-

                                                          det höll på att bli panik i dag

                                                  Eva-Lenas garn har ju måndagsstänkt
                                                  och jag hade ju tänkt svart eller grått garn
mellan de färgade
gjorde en djupdykning och hittade ett brunt
men vist de blev ju toppenbra

och sjalen blir bra att ta till när man inte vill tänka

2 kommentarer:

Berith sa...

Du är så otroligt duktig o kreativ.

Ellinor sa...

Fina bilder och mysig mössa👍