mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 17 januari 2024

jag famlar i blindo


vackert mönster på sovrumsfönstret


Hedda får lite skymd sikt förstås


vist är det magiskt


dagens lunch intogs på 
Köpings lasarett


Lennart hade remiss om ett ljumskbrock
som måste fixas 
förhoppningsvis blir det  op före sommaren


när det är djur på TV
är även Hedda intresserad


böngryta med pasta fick det bli till kvällen
den här veckan har jag ingen matlista
jag famlar i blindo
*fniss fniss*


att ha katt betyder att man har 
"värmekrus"


då jag skulle ha nått enkelt med till
 väntrummet i dag började jag på 
ett par vita vantar 
som sen blev en beställning


farmen


Lerin
en helt vanlig tisdag på TV


avslutade TV-kvällen med en tripp till
Sri Lanka


jag tog med mej 
Mamma Mu och övningsläste lite i kväll
ska ju ha sagostund i morgon

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hoppas att din sagostund blir toppen,eller det vet jag ju att den blir för du är bästa sagotanten🍀🤗