mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 23 januari 2024

två kärleksgåvor ❤❤


i dag är livet GLATT kan man säga
(bild från nätet dock) 
men det var svårt att ta sej till bilen
när vi skulle åka och handla på förmiddagen


lättlunch på City Gross


dagens fyndlåda 30:-


kl 14.30 skulle vi besöka tant Elsa 
var tanken
Men det hade blivet nått missförstånd
så hemtjänsten hade missat att
ha hennes dörr olåst
ja ja missförstånd kan det bli
så vi gör ett nytt försök på fredag


isterband och stuvad potatis de är grejer det
och när det dessutom var röd lapp på isterbandet
och dillen låg i billiga lådan
då blir ju maten ännu godare


Danska bonden
Farmen
Norrlandspolisen
och stickning


jag har fått en kärleksgåva i dag
av min underbara man


och av Hedda fick jag hennes
älskade skinnkrage
 

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Broddar är kärlek❤️