mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 10 juli 2018

en ny vecka ...

 "min" lekpark som jag passerar på min promenad






att gräset är grönt beror inte på att dom vattnat
nej då det är av PLAST

 SOLEN kämpar på 

 medan jag fotar solen kommer bussen
och på bussen fanns bästa Kerstin


vi har så trevligt på våra måndagsträffar

 krukan utanför "min" dörr

 stuvade makaroner och korv
är det gott eller är det gott
jo det är "skitgott"

 Lennart träffade grannen Kerstin och fick en påse
spottebär

 ett av fotona som Hannah haft på sin utställning
Lova tar sej ett dopp

och här är det Magnus N som är fotografen
och bästa Sune som är motivet

kvällen på Westerqvarn



kaffe o hembakt pirog
blev det till kvällen










fy så torrt det är 
kom REGN snälla

nu har jag fixat kragen
och plockat upp alla maskor runt kanten

God natt jord...

Inga kommentarer: