mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 30 juli 2018

söndag är det vist i dag sägs det .... dagarna är som lika

Vilken konstig väderdag
man vet inte om det ska regna eller inte
men VARMT är det 

 blir väll att virka på med Gustaf
men mina händer
 tycker inte lika mycket om att virka som jag gör

 Palt o Fläsk 
är kanske inte sommarmat 
men gott
efter min tupplur blev det en loppisrunda
Laisholm- Norra fjällnäs
men vi gjorde inga fynd
alla pengar kvar

 hade lite omelett kvar sen går
gick utmärkt att ha som "fikabröd" i dag

 då jag inte har så mycket svamp 
så har jag torkat i ugnen
går ju bra de oxå 

 när vädret är som det är
är det gott med en bok
den är snudd på för spännande
att läsa innan jag ska somna på kvällen

 jag gillar dom där platta spaggitisarna 
tror dom heter Bavette

 hittade ett "nytt" popcornspaket på Konsum 
nu är det dax att prova

 jag tyckte det var gott men inte Lennart
hurra för det
då får jag alla

en Gustav tar form

1 kommentar:

Ellinor sa...

Denna sommar är knasig😉kram