mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 7 juli 2018

Fredag avsnitt nr 1

i dag lägger jag upp TVÅ avsnitt av dagen...
ett som handlar om mej och ett som handlar om 
Finbilscrusingen på Summer meet 2018
börjar med min dag..

 fick lov att börja på en liten "handväskvänlig" virkning
blir en dubbelvirkad grytlapp
ett arbete där man inte behöver tänka
och som är lagom att stoppa i väskan
Fick ju garn av Ewa i går blir ju bra det


 starka kyklingen från i går
sköljer av den lite
😅😅

 och fixar en kycklingsallad med sting

 HJÄLP min fina hortensia 
har fått nått fel...
.den har inte torkat ut ... den står i skuggan
jag fattar inte
den står ju på den platsen som lilla hortensian sått på 
sen vi kom hem i maj och den har jag trivts 
och växt och haft sej
😡😥😥😡

så var det då dax för Biltittar kväll igen då

 Tur jag har mitt handarbete
för att sitta här i timmar är ju lite tråkigt
men det är ju kul också ... mest kul faktiskt

 blev kebab från Pizzerian på hörnet ...

många kul ekipage 

vackra damer hör till 

och så detta
gifta sej i farten

synd vi redan är gifta
nästa år tror jag vi får förnya våra löften
MEN platsar lilla blå i bilparaden ??

hem och festa på balkongen

och pannlappen/grytunderlägg
blev klart 
är grått men ser brunt ut i kvällsolen

1 kommentar:

Ellinor sa...

Blir så avunsjuk på dina hantverk,saknar något att ha i händerna.Får lära mig att virka grytlappar för det behöver jag✊️Kram min fina vän