mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 20 juli 2018

Tack för en underbar dag...

 dagen började i går... kan man säga
Nettan ringde från Norrköping och frågade om vi skulle vara hemma i dag
och det skulle vi.
En kompis till henne skulle hit och hen  hade en plats i bilen
sagt och gjort 
NETTAN KOM till lunch i dag

 med sen hade hon en bok som hon korrekturläst
blir ju bra jag har just nu inget jag läser

 och fyra nystan underbart ullgarn

 lite lättlunch i alla hast...
hade ju inget direkt hemma men lite blev det


mycket prat blev det

 och så MÅSTE vi ju visa Nettan vårat favoställe
Carlsson på Kajen

 och tro det eller ej det kom VATTEN från skyn

 lämnade tillbaka Nettan på IKEAS parkering
så underbart kul att det passade så bra
Nettan semester
plats i bil
och vi hemma
kunde ju inte bli bättre

 så var det då dax för lite mer mat
kall soppa och Cykel på TV

på kvällen kom 
Kjell o Gunilla upp
dom ska ju se efter lägenheten när vi är borta
blir bra det...

Tur jag bakat en kaka på morgonen
(passande till alla utom Nettan då 
men hon tyckte den var god i alla fall)

1 kommentar:

Ellinor sa...

Underbar dag👍👍👍kram