mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 23 juli 2020

där satt dom...


 efter en lite seg morgon
 kom vi på att vi skulle åka till Erikslund
trapphuset doftade gott och var nyskurat
och i blomkrukan hade det kommit nya blommor
vi har de så himla bra här
förutom att tjuvarna 
hade varit in i cykelkällaren
så nu tog Lennart upp sin cykel


Lennart behövde några nya T-shirt
och dom på city gross gillar han ju


var ju inte just den sorten vi ville ha
men det var den sorten som fanns 
vi köper med upp ifall vi ska ut på tur


 frukost nr2


köpte en "billiga lådan"
47:-


4,7 kg frukt o grönt..
helt perfekt 


och så lite lunch


vila några timmar eller tre

  och så hoppas på SMS från optikern
men inte då ...

så jag ringer till optikern
jo då ett par är klara ...vänta lite
hör hur hon letar...
de andra paret har tydligen kommit i dag på eftermiddagen
men dom är inte monterade...
du får dom i morgon...
KAN JAG INTE FÅ DOM IDAG
ja jo kanske vi stänger om en timme
JAG HINNER KOMMA 
du är välkommen innan 17 
TACK TACK



 en liten sväng på stan innan 
optikern...


 så där ja då var jag här


är så nöjd
 jag SER 


 de måste firas på Systrarna Eriksson


 vi fick sällskap av bästa Sune


kvällsmat 'gyros


och kolla där regnar det rejält 


 men om jag tar en sista pommes
 bara för att den ser så god ut
och så biter jag hål i tungan
ja ja ont gör det

men hör ni 
nu är ju regnet här

Inga kommentarer: