mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 13 juli 2020

NEJ 💩💩😈😥😈💩💩

 Kruka Paulina Diameter: 14 cm Höjd: 12 cm
köpte ju såna självvattnande grejer till min stora blomma
men dom FUNKAR inte i den 
pga att det inte finns någon jord i krukan
BARA RÖTTER
så nu ska vi åka till Blomsterlandet 
som har såna här krukor
och jord få se om blomman dör
eller kanske rent av blir glad
ja ja vi får se


hum.... min nackkudde 


 en påse med spillbitar som ska till tippen...


någon har behagat slå sönder en sidoruta


kikaren en Multilux 8/40 
och stavarna är borta
likaså en påse med tomma plastlådor
såna lådor man får hämtmat i 
en kasse jag fått från ett dagis som spar sina
lådor och som jag sen tar till Västerås Soppkök
så vi kan ge våra gäster mat med "hem"
ja ja borta är det


 mycket glas blev det
så någon tur till Blomsterlandet blev det inte i dag


 mat måste man ha även om man är 
arg,ledsen, besviken på mänskligheten


jag kämpar på med polisens sida för stöld o skadegörelse
nått är FEL med sidan 
går inte att skriva in
att 114 14 är ju ingen idé som hänvisar till länken som är trasig
och försäkringsbolaget måste ju ha polisanmälan innan dom är nöjda
Ryds glas kunde jag i alla fall boka
men inte förrän NÄSTA MÅNDAG 20 juli
får ta polisen personligen och 
ringa Ryds glas och höra om det går att få till det lite fortare

Lennart tog dammsugaren och for till klubbstugan
och dammsög bort de mesta av glaset




 kålpudding till kvällen


 hos mej regnar det och där borta skiner solen
lite så har det varit fram och åter hela dagen


Lennart fixar kvällsmackan

Inga kommentarer: