mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 7 juli 2020

Mina saker är MINA...så de så

Göta Petter 
va de har blåst o regnat i dag

vi har ju tur som har två balkonger
så på den här var det inte STORM
så nallarna kunde få komma ut och bli dammade

Alice Lindström
för i dag har vi städat lite 
lika bra när det ändå "inte går" att gå ut


en klassiker
köttbullar o spenat


det har varit inbrott i källarförråden
här på Norrbygatan
vi hade ändå tur 
dom ville inte ha våra saker 
(den här gången i alla fall)



 tänk att de ska vara så svårt ...
jag förstår/tror att det är någon som behöver grejer
att sälja så dom kan köpa knark/sprit
TRAGISKT är det 


 tacos till middag


har ni provat hård tacomacka
jag gjorde det och kommer nog att göra det igen


avslutar dagen med "min" Hertig Larson


1 kommentar:

Ellinor sa...

Skönt att era saker fick vara kvar,en obehaglig känsla när någon rotat runt bland ens saker😢Lycka till hos optikern idag✊️❤️