mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 5 juli 2020

fina minnen och en otäck händelse


 för fem år sen var vi på bröllop 
i Latikbergs kyrka


 Hannah o Henrik blev herr och fru



en av mina älsklingsbilder


 en bil har "sladdat" in i lyktstolpen




 så läskigt de tog 30 min innan dom fick ur föraren



 fiffiga verktyg ... här kapas lyktstolpen 


 bilen vek sej så läskigt
undrar hur det gick för föraren


 är det inte schysst väder får man äta schysst käk
Schysst käk
blev dock lite "fel"
blev en vego men även den var schysst


 där vill jag oxå fara


 på kvällen lyxade vi med Jansson


8 cm kvar till jag ska börja med mönstret
de går sakta


2 kommentarer:

Ellinor sa...

En riktigt otäck olycka,hoppas att föraren klarade livhanken✊️🤗

Unknown sa...

Ja han klara sig med två brutna ben i vänster lägre benet