mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 3 juli 2020

handla med aktier....


 hur ska det här gå till
jag är hos tandhygienisten???


fick sprita händerna och ett munskydd och eget väntrum
innan Tove kom och hämtade mej
så sprita händerna igen
av med munskyddet och så satt hon igång
med mina stackars tänder
inga hål ... MEN tandbenet är angripet i underkäken
så det blir en tur till tandläkaren när vi kommer tillbaka i höst
han hade semester nu och jag vägrar att någon annan kollar
så sprita händerna igen och nytt munskydd



 Lennart tog en promenad i den folktomma morgonstaden 






 frukost hos Brynolf på Hälla



 skulle ju bli lunch även i dag
då jag är lite öm i munnen efter 
att Tove fixat tandsten o polerat
fick det bli mjuk mat


 tonfisk sås Lite lam i smaken men helt OK


 fick brev från Storuman
angående våra aktier i flygfältet


 ja då dom får köpa dom om dom vill
vi får se hur det går... 


 torsdag ....


 stickar vidare på tröjan
de går inte fort för det är 
tunt garn och långa varv

och Lilla Thyris ❤💗❤
hon har feber igen och jättehög sänka
misstanke om urinvägsinfektion
fått penicillin
så nu håller vi tummar och tår att det hjälper


 Lennart fångade månen kl 12


och jag kl 2

1 kommentar:

Ellinor sa...

Stackars lilla Thyra🤗Ditt besök gick ju jättebra ,skönt att det är gjort👏👏👏🤗