mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 2 juli 2020

första dagen på nästa halva av året...


 en till blomma har slagit ut ... 
nu är det 11 som blommar 
+ 7 som fortfarande är i knopp
men dom kommer vilken dag som helst 


 Tvättstugedax


2 maskiner vitttvätt
2 maskiner kulört
3 timmar och allt ligger
på plats i skåpet
skjortorna strukna och hänger i garderoben 


 stekt falukorv o stekt potatis
och lite grönt


MÅSTE visa lekstugan vår son har byggt till 
Thyra o Emil 
(hans barnbarn våra barnbarnsbarn)


 lapskojs o rödbetor


 jo då det kom en skur även idag



morgonen och tvättstugan gick hyfsat
men sen brakade jag samman
TRÖTT TRÖTT TRÖTT
ända in i själen
💩

1 kommentar:

Ellinor sa...

Den lekstugan är nog det finaste jag sett👏👏👏Vill leka därinne jag också...Dina blommor måste dofta fantastiskt.Lycka till hos tandhygienisten idag✊️Kram