mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 12 juli 2020

två smultronställen 🥑


 Träffade tjuren Ferdinand 
som egentligen heter Johan 


Johan bor på 


 han är gigantisk


 fanns en mini oxå 


 och hästar



 och får






när det var dax för oss att fika på 
bygdens bageri 
hade halva Västmanlands barnfamiljer 
bestämt sej för det samma
så vi hoppade fikat där


 vi styrde till Virsbo i stället


här fick man ta en kölapp och väta ute på sin tur
smidigt och bra


 helt magisk miljö



 långt mellan borden


 och otroligt goda mackor

jag tog en Avocadomacka
Lennart en med ost o skinka



var nog en av dom godaste mackor jag ätit
 brödet lite varmt


undrar hur det gick 
om dom fick slussa eller ej


 när vi ätit våra goda mackor
tog vi en liten promenad i omgivningarna 





 undrar varför det ser ut så här
hade säkert en användning i  slussandet 











 kan säga att vi kommer åter
så trevligt ställe


 Lennart blev sugen på spenat framåt kvällen
och han har rätt de ÄR GOTT


 och jag stickar vidare


 en kvällsmacka

och där regnar det...men inte här 

Inga kommentarer: