mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 20 juli 2020

Nu och då ...6 år sen idag


 jag bara älskar den här blomman 
här hemma på "min" gård


 så var vi ner till Soppköket och kollade läget
vad finns och är det nått vi måste fixa


 kaffemuggar finns
Nya stora muggar till soppa kommer
och det fanns även ett gäng som räcker första söndagen 
i alla fall....


 kaffe finns


 plastpåsar finns



tidig morgon 
vi chansade och dom var där
visserligen inte öppet men 
kaffe finns det 
Carina är ju där *fniss fniss* 



 så kom Björn o Agneta och hon letade och kom med "frukost"


snabblunch
korv stroganoff 
 undrar hur många rätter det går att fixa på mindre än 30 min


jag tänker byta bil
eller inte


19 juli 2014
Dexter o Lova på Stenmans i Vilhelmina


 och i dag hemma hos dom i Önsta Lundby


och lilla Stella vid samma tillfälle


 och bästa Stella idag
hon är så vansinnigt lik sin farmor
nu när hon klipp sej
  blir nästan lite full i skratt


 och så lilla gullpigan Bettan
hon fanns av naturliga själ inte med 2014


 och inte vovven heller


 hemma blev det balkonghäng med 
stickning och Kiviks jordgubb o mynta


 varma mackor till kvällen
en med korv o potatis


 en med makrill o ägg

jag tar halva halva så länge
innan kvällen är hela uppätna
men inte på en gång


så var ena framstycket klart

Inga kommentarer: