mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 2 september 2021

1 september 🍁🍂


1 september småregn o blåst
men ändå rätt fint tycker jag


marken blir som färgglad 


de småregnar ute
men man kan ju tvätta fönstren på insidan
i alla fall


så kom solen och lunchen
potatisbullar 


Hedda och jag har sovit middag
jag vill gå upp för jag är kissnödig
men det tar Hedda ingen notis om


ja men dessa hälar
jag får inte riktigt till det
de varvet som är rätt
ser ju bra ut


  det varvet som stickas avigt ser ju inte lika dant ut
ska de inte göra det blir de annorlunda ??
ja ja det är i alla fall inga hål
som många får 
så jag får nog vara nöjd
👵


wienerkorv 
inte riktigt min grej
men Lennart gillar det
och vi hade ett paket i frysen




 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Korv kan vara knepigt,iaf skinnet.Jag älskar korv i olika former men helst utan skinn.Om jag köper en varmkorv i farten så smyger jag åt hunden skinnet och han säger tack och bock👍