mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 22 september 2021

Många bäckar små ... kan göra en sjuksköterska i Uganda




ett litet syskondjur
vet inte riktigt va de är 
en det stod NALLE på mönstret


dagens STORA händelse
Sjukstugan och få B12 injektion


hem och käka kålpudding


nu är det höst i byn 
på riktigt




ett minne från förr...21 sep -12
då var det vatten i viken


Lennart fick Tacopaj  
bortgjord från Dafgårds


jag fick hemkörd
med ost o kantareller
(Lennarts mage gillar inte kantareller)


ja ännu ett syskondjur på G


vårat "gamla" fadderbarn Gloria
i Uganda studerar till sjuksköterska


nu behöver hon ha hjälp med pengar
till kursavgiften
vad jag förstår så är det ca 6500:-
pengar inte jag kan avvara just nu


men skulle du vilja vara med och HJÄLPA


du kan SWISHA  till mej
0736377993
så sätter jag över pengarna till
skolan
TACK på förhand
många bäckar små 
ni vet 








1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Liten peng swishad🤗Här är det sommar idag👏