mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 4 augusti 2023

jag är här och han var där


Morgonen började med hällregn 


och Lennart som for på bussresa
med SPF Snöflingan








jag stannade hemma 
vet att jag inte riktigt orkar med 
Man får veta sina begränsningar
och i min ensamhet blev det
"nödmat"


en kvarts påse kryddmix är mer än lagom
*fniss fniss*


efter lite middagsvila tog Hedda och jag
en promenad längs "gammvägen"






några svampar fick följa med hem


stilstudie av sovställning 







blev en svampsoppa 
då det är strävsopp som blir mörk när man skär
i den blir ju soppan lite grådaskig
men god och de är ju huvudsaken


skulle haft några rädisor att toppa med
blir ju snyggare så

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Den där Heddakatten 😻😻😻😻