mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 3 augusti 2023

vilken tallrik är min, tror du ?



en ny leksak


Matte har lagt godis i en 
tallkotte....


inte så lätt
men med lite lekande
fick jag tag i godiset 







Leverkaka med skirad smör
lingon kål o riven morot


Hedda sover på mitt bröst


nu blir det fäst


REGN 


vi hade bestämt att kvällsmaten hos



ALLTSÅ den där tonfiskröran
den får 110 poäng av 100 möjliga


hamburgare utan bröd


hamburgare med bröd


och lite kaffe på det




det stora tältet
där Hemavanmötet har sin fasta punkt



så var det dax
alltså den killen
han är ju bara bäst


en stor kör 
säkert 50 deltagare









Samuel skulle aldrig glömma den här konseren
för det var första gången han sjöng i 
REGNROCK
helt galet det regnade in



nästan helt fullt 
så underbart 
magiskt
💓









 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Äter också hamburgare utan bröd.Örjan är så lat så hade jag lagt godis i en kotte så hade han stirrat på mig tills jag tagit bort kotten😂Iofs är han ingen godishund öht och när han var valp så hade vi en evig strid om att han INTE fick äta kottar😂

Anonym sa...

Din tallrik utan bröd. Tror jag. Så skulle jag oxå äta hamburgare. ♥️