mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 9 augusti 2023

vann 300 000 💲


Lennart friserar busken


så han får sjöutsikt från
sin plats vid köksbordet


efter veckor av funderande
nu är garn o mönster beställt
till den här tröjan


INTERNATIONELLA 
KATTDAGEN














har bestämt med
Axel-Olof o Kalle 


att dom ska komma över på en fika
och smaka 
VÄSTERÅSGURKA


kan säga att det föll
herrarna på läpp


många minnen o historier
när Kalle kommer igång


och Axel-Olof är inte sämre han


så länge sen 
och så gott att mosa potatisen i såsen


och så kom det en störtskur
4 mm på ingen tid alls 


bäcken växer när det är sånt här väder


och så var det den underbara vinsten

kommenterat: "God morgon jag heter sonja olsson 
jag är jurist och finansanalytiker på facebook/ instagramföretag 
Det gläder mig att meddela dig 
att du har vunnit en summa på 300 000 $
 i det pågående instagram-kundlotteriet skriv gärna till
facebookfinancialdepartment@gmail .com
för att ta emot din betalning eller bättre chatta mig här
 för att ta emot din vinstbetalning. 
God morgon jag heter sonja olsson 
jag är jurist och finansanalytiker på facebook/ instagramföretag 
Det gläder mig att meddela dig att du har vunnit
 en summa på 300 000 $ 
i det pågående instagram-kundlotteriet skriv gärna till
facebookfinancialdepartment@gmail .com 
bättre chatta mig här för att ta emot
för att ta emot din betalning eller
din vinstbetalning." 9 tim
Svara

KLART JAG SKA SVARA
300 000 💲
är ju nått men inte vill missa 
🙀💰😇
🤣🤣🤣

 

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Åhhh dessa förbaskade lurendrejare😠Tröjan kommer att bli toppen👍