mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 11 september 2023

inget är nytt under solen.... även om det nu var fejk 😉


är det klokt eller 
våra Lova fyller ju 14 år i dag
HIPPELIGRATTISHURRA

jag kan inte riktigt fatta
jag var lika gammal som Lova 
när jag träffade Lennart
och på den vägen är det
men var jag så ung❓
ja de var jag tydligen
1961 var det ju 
och jag är född 1947


Söndag = gudstjänst när vi är i Tärnaby
men var är vi?
kan det vara Ragunda??
nej då vi är i Tärna


besök av Dikanäs kör o musiker
då duktiga


Larsa predikade om enheten i gud


en snabbis på "konsum"
innan vi for hem



hade pizza kvar sen i går


fick bli snabblunch 


Åsa o Marie kom på besök på eftermiddagen
vi bytte lite böcker 


jag fick svamppytt o Lennart fick köttbullar


Katt med ekorrsvans





inget nytt under solen 
MEN ser du felet med den "nya"?


svaret på frågan
det finns inget mellanrum mellan "hålen"
så tätt går det inte att sitta och 💩



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Gillar ekorrsvansen😂❤️