mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 5 september 2023

Kaffe ostmacka o gamla ben


hur tusan kan en liten vagel 
inte större än ett knappnålshuvud
ja i metall inte glas
skava och irritera så in i bomben
💩
🙈🙉🙊



Haralds bastu tar sej

  
en svensk klassiker


ser ut som hon suger på tån
men hon biter faktisk på klon


nudlar med svampsås


höstens första kulturkväll
Erik Saedén Jens Heinerud och Tone Hellsten
arkeologer från Västerbottens museum 
berättade och svarade på våra funderingar


vi blev 17 personer när alla kommit
 

Lars tog den här bilden
(för både jag och Lennart är ju på bild)


kvällen avslutades med gofika
ja kakan åt jag inte PÅ mackan
den bara låg där när jag bar den
till bordet



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Allt som inte ska finnas i ögonen och gör ont,tänk så jobbigt ett hårstrå kan kännas,förstår att en vagel gör ont.Som tur är så är det som allt annat,det går över✊️❤️