mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 27 oktober 2023

en riktig sötchock


morgon/förmiddag i tvättstugan
9-11



10,30 släcker vi och är klara


in på byggkontoret
en sväng 
vi var ju i närheten liksom


kö som vanligt dock ingen lång
vi talade om vattenläckan på balkongen
och glas som glipar eller sitter för tätt
Vattenläckan skall kollas måndag eller tisdag
då dom har skylift 


kommer hem och jag har brev från
Transportstyrelsen
MÅSTE förnya körkortet


Moussaka till lunch
bekvämt med låda när man kommer hem från
tvättstugan


en sanbb vila
Hedda ser nått spännande utanför fönstret


riktigt spännande 
tror det var en duva som satt på 
balkongtaket


kl 13 var det dax för 
vuxenpyssel på ❤-punkten


Elinor hade köpt lite större
tavlor 30x40 
men jag vill inte göra nått sånt
väntar på tomtar o julmotiv
så jag gör ett gratulationskort så länge


fika i halvtid


lite gulligt blev det i alla fall

Lennart har varit på "fågelklubben"
och tittat på fina foton 


torsdag är det ju i dag


kvällens höjdpunkt på tv
Pingviner


så otroligt söta


Hedda har hoppat och skuttat
efter "fjäderboan"


hon vart helt slut
t.o.m svansen är stilla


då var det dax att dela på arbetet
i fram o bak o ärmar

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Låter som en utmärkt dag❤️👍