mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 15 oktober 2023

om 4-7 veckor kommer Julia 🙀


Hedda har full koll på morgonens sysslor
vid datorn
Husses bilder ska in 
blogg ska skrivas
VLT ska läsas
och lite annat smått o gott


så bar det av till Valskog
och Sängfabriken


snabba ryck på minder än 30 min
hade vi köpt säng
Julia i en lite mörkare ton än den på bilden
kommer om 4-7 veckor
den ska ju liksom tillverkas först 
här på plats
Närodlat så att säga



kåldolmar till lunch


och där kom regnet med full kraft


lite mera plocka i skåpet


vissa blommor  håller länge 
jag fick buketten förra fredagen


solen skiner och det regnar
vi som skulle ut och fota Hedda
hon ska vara med på 


kycklinglever med svamp o lök



de här ser ju lite slaskigt ut 
men jag var så sugen så jag missade
att fota innan jag satt tänderna i den


och kunskapskanalen hela kvällen
först ett program från Korea
sen vackra järnvägar
för att sluta med 
bortglömda byggnader 



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Härligt med nya sängar,det är ni värda❤️