mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 8 mars 2024

Dipp o Crabsticks


Karin på bibblan är vackert klädd i dag
det är nått läsprojket med olika skolklasser


och vi pärlar på har ju bytt till 
torsdag morgon för pärlandet
då de blev så många på eftermiddagen
och för mej är det perfekt


hem och äta lite lunch
blomkålssoppa med bacon o "nybakt" baguette 


Lennart var med "daglediga" på fågelspan
runt Björnön


ska fixa lite marmelad


1 kg frukt ½ kg syltsocker


och vipps har man marmelad


hur söta var inte dom här?
Vi ska ha påskpyssel på ❤️- punkten
tror de får bli kycklingar av kottar


dom var söta dom oxå


torsdag är det och pannkaka blir det


hade äppelmos o Crème fraiche på den ena
och dipp o crabsticks på den andra
lite udda men de var gott
får bara äta två pannkakor 
magen vill inte mer
 

så kom beskedet från skattemyndigheten
ändra du inget så får du penarna om en månad
och jag har inget att ändra


tror de är dax för pälsvård för 
pälsklingen


när man bara äter två små pannkakor
(plättar *fniss fniss*)¨
får men ta förstärkt macka till kvällen
hårdbröd med aromat o potatismos


kvällens TV


först Farmen


sen Torpet


och jag stickar på 

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Jag får 88kr,undrar vad jag ska satsa på😂